top of page
  • תמונת הסופר/תאייל קהאן

מאגרי וידאו מומלצים לעורכי וידאו

עודכן: 30 בדצמ׳ 2020

שימוש במאגרי וידאו (Stock Video Footage) נעשה מאוד פופולרי בשנים האחרונות. המאגרים מהווים פתרון מצוין למי שרוצה לקצר תהליכים עבור הפקות כגון הפקת סרטון תדמית, פרסומות, קליפים, סרטוני רשת וכו'. בעזרת המאגרים האלו אפשר לשלב שוטים ייחודיים ובאיכות גבוהה בתוך הסרטון המופק ואין כבר צורך לצאת ליום צילומים נוסף בשטח כדי להשיג את השוט המושלם.


ישנם מספר רב של אתרים שמציעים שירות חינמי ובתשלום להורדת חומרים באיכויות משתנות: RAW, LOG,HD,4K,6K ואפילו 8K. באתרים בתשלום המתכונת זהה להורדת שירים ממאגרי מוסיקה, בדרך כלל החיוב נעשה על פי תשלום חודשי קבוע עבור התחייבות לשנה. אם תרצו לעשות מנוי לשירות רק עבור חודש אחד התעריף פר חודש יהיה גבוה יותר בכמה דולרים. חשוב שתעשו את הבחירה הנכונה בהתאם לצורך שלכם.


אם אתה עורך וידאו ואתה זקוק למשהו ספציפי לפרויקט שאתה עורך, סביר להניח שתספיק לך חבילה בסיסית. אם אתה לא מעוניין לשלם כרגע או פשוט רוצה לבדוק מה יש למאגרים החינמיים להציע, הנה הטובים ביותר אותם תוכל למצוא ברשת.



אתר שמציע סרטונים קצרים ותמונות באיכות טובה מאוד במגוון של נושאים שמסודרים לפי מילות מפתח. כאשר אתם עושים חיפוש באתר, שימו לב שאתם מסננים רק סרטונים. מבחינת רישיון, אתם לא חייבים לתת קרדיט ליוצר בתוך או מחוץ לסרטון, אבל כמובן שאתם מוזמנים לעשות זאת.



מבוסס על יצירות של הקהילה ששולחת חומרים שאחרים יכולים להשתמש בהם. בדרך כלל השימוש חופשי ואין צורך לתת קרדיט ליוצר. מרבית הסרטונים הם קצרים ואורכם עד דקה.

יתרון גדול של האתר הוא שאתם יכולים לבחור באיזו רזולוציה להוריד את הסרטון וכך לחסוך לכם עבודה מיותרת של רנדור מחדש. אם אתם מתכוונים להשתמש הרבה באתר, צרו חשבון חינם כדי שלא תצטרכו להסתבך עם ה-captcha



מדובר באתר חינמי למחצה שחלק מהחומרים שבו ניתנים להורדה חופשית וחלק דורשים קרדיטים. עליכם לתת קרדיט לאתר בקרדיטים של הסרטון שלכם או בדף בו מתארח הסרטון. הסרטונים החופשיים הם לרוב ב-HD, אך קיימים גם כאלו ברזולוציה של 4K. מרבית הסרטונים הם אבסטרקטיים או סרטוני סביבה ונוצרו באמצעות אדובי אפטר אפקטס.



אתר מעורב נוסף בו צריך לשלם על חלק מהסרטונים. רובם קצרים מאוד (פחות מחצי דקה). אפשר לראות את איכות הסרטון המקסימלית כבר כשאתם עוברים עליו עם העכבר.

בנוגע לקרדיט: משתמשים רגילים צריכים לתת קרדיט לסרטונים החינמיים, אך מי שמשלם על מנוי פרו לא חייב לעשות זאת.

טיפ: שימו לב שאתם יכולים ליצור פילטר שיציג רק את הסרטונים החינמיים לפני שאתם מחפשים.



אתר שמספק לא רק חומרים, אלא גם תבניות שבהן אפשר להשתמש בתוך פרימייר לצרכים שונים כגון סגירים, כותרות וכו'. המבחר לא מאוד גדול ואין כמעט סרטונים באיכות 4K, אבל קל לנווט באמצעות הפס העליון של מילות המפתח. אין צורך לתת קרדיט, אך כמובן שאפשר לעשות זאת.



אתר מעט מקושקש עם הרבה הסחות דעת, אבל הסרטונים באיכות גבוהה ואפשר לבחור באיזו איכות להוריד. מבחינת תנאי השימוש, אי אפשר לשים יותר מעשרה סרטונים באתרים אחרים, ולכן זהו לא אתר שאפשר להסתמך עליו לכמות גדולה של פרויקטים.



אחד האתרים היותר פשוטים כאן עם חיפוש בסיסי. מרבית הסרטונים אבסטרקטיים. חלק גדול מהם ברזולוציה גבוהה יותר מ-1080 ובאורך של עד חצי דקה.

האתר מחייב לתת קרדיט עם קישור לאתר או לערוץ היו-טיוב / Vimeo שלו בדף בו מוטמע הסרטון.

2,583 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page