top of page
  • תמונת הסופר/תאייל קהאן

האתרים המומלצים ביותר לעריכת סרטונים אונליין ב-2024

רוצים לערוך סרטון ליוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם או לפייסבוק ולא יודעים מאיפה להתחיל? במקום להוריד עוד תוכנה לעריכת סרטונים במחשב, תוכלו להשתמש באתרים לעריכת סרטונים אונליין בחינם ובתשלום, הנה האתרים המומלצים ביותר לשנת 2024:


מחפשים כלי יעיל באינטרנט בשביל עריכת סרטון בלי להוריד תוכנה וללא כל ידע או ניסיון קודמים? קנבה היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם. מדובר בפלטפורמה רב-גונית, המשמשת לעיצוב גרפי במגוון נושאים, אך גם שימושית ויעילה מאוד עבור עריכת סרטונים. בעזרת קנבה ניתן לייבא חומרי גלם משלכם, להשתמש בשלל הכלים שמציעה הפלטפורמה ולפרסם סרטון מושלם.

עריכת סרטונים אונליין בקנבה

למה דווקא לערוך סרטונים בקנבה?

יש סיבות רבות, אז בואו נתחיל: קנבה לא מצריכה ידע מוקדם וקל מאוד להשתמש בה. היא מכילה ממשק ידידותי של Drag&Drop (גרור ושחרר), כך שלסרטון שלכם אפשר להוסיף קטעי וידאו, תמונות, אלמנטים, אפקטים ועוד. בקנווה עיצבו עבורכם תבניות מוכנות מראש, כך שאם אין לכם זמן או רצון להשקיע בעריכת סרטון, אפשר פשוט לשנות כמה כיתובים והוא מוכן.

ומה עוד? הממשק בשפה העברית והפלטפורמה נמצאת כולה על גבי הרשת, כך שאין צורך להוריד תוכנה למחשב. אם אתם מעדיפים לערוך בטלפון הסלולרי, קיימת אפליקציה למכשירי אייפון ואנדרואיד, גם היא פשוטה וקלה לשימוש. וכמה זה עולה אתם שואלים? קנבה חינמית ל-30 יום ניסיון עם כל האפשרויות והכלים, מה שבדרך כלל לא קיים במסלולי פרימיום באתרים באותה נישה. אפשר כמובן להשתמש בכל עת בגרסה החינמית של קנווה.



האם כל אחד יכול לערוך ולעצב בקנבה?

ברור! קנבה היא פלטפורמה שמתאימה לכולם: אנשי הוראה, סטודנטים, תלמידים, יוצרי תוכן, בעלי עסקים, מנהלי סושיאל ורשתות חברתיות וכל מי שצריך לערוך סרטון או לעצב משהו. אין צורך בידע קודם בעריכת וידאו או בעיצוב גרפי. נכנסים לקנבה ומקישים בשורת החיפוש את מה שאתם רוצים לעצב. לחילופין, ניתן לבחור מתוך המגוון הרב שהפלטפורמה מציעה על פי מטרת השימוש שלכם.


אילו סוגי סרטונים אפשר לערוך בקנבה?

עדיף לשאול אילו סוגי סרטונים אי אפשר לערוך עם קנווה, כי בגדול היא מתאימה לכל מטרה ולכל סוג של תוכן: סרטון שיווקי, סרטון תדמית, סרטון הדרכה, מצגת תמונות, הכנת סרטון מתמונות ועוד.

עריכת וידאו בקנבה
בחרו את התבנית שלכם בקליק, וקדימה לעבודה!

הפלטפורמה מאפשרת לכם לבחור מראש את סוג הסרטון שאתם רוצים, כך שהוא מותאם בגודלו למידות הדרושות: סרטון לפייסבוק, הודעות וידאו, סרטון לנייד, עריכת סרטון ליוטיוב, מודעה ליוטיוב, Reels לאינסטגרם, סרטון ללינקדאין, סרטון לטיקטוק, סרטון לפינטרסט, קולאז', מודעת פיד, מצגת שקופיות ועוד עיצובים מותאמים אישית. גם הנושאים שאפשר לערוך בהם סרטונים כמעט בלתי מוגבלים: אופנה, ספורט, רפואה, משפטים, בנייה, נדל"ן, בריאות, יום הולדת, חגים וכל נושא נוסף שעולה בדעתכם.



מה יש לקנבה להציע?

הכנת סרטון באמצעות עורך סרטונים משוכלל ונוח, המאפשר חיתוך סרטונים, חיבור/איחוד סרטונים, עריכת סרטון עם שיר, יצירת סרטון מתמונות, הוספת אפקטים לסאונד, הסרת רקע מתמונה בקליק אחד, אפשרות להקליט וידאו ואודיו עם המצלמה והמיקרופון, החלפת צבעים בגלגלת, שימוש בגרידים, הכנסת תמונות למסגרת ועוד.


תבניות

קיים מגוון רחב של תבניות בכל נושא שאתם יכולים להעלות על הדעת. המעצבים של קנבה השקיעו מחשבה רבה ועיצבו תבניות רבות ויפות המותאמות לשימוש בתמונות, אך כמובן שאפשר לשלב אותם גם בסרטונים שלכם.

תבניות בקנבה
בקנבה תוכלו למצוא טמפלטים בכל נושא שרק תרצו

לדוגמה, אם בסרטון אתם רוצים להמחיש נקודה מסוימת באמצעות גרף או אינפוגרפיקה, בקנבה אפשר למצוא תבניות רבות ולבצע התאמה אישית לנושא שלכם. יש לציין כי בקנבה פרו קיים מאגר גדול יותר של תבניות (כחצי מיליון).


אפקטים ומעברונים

שימוש באפקטים ובמעברונים עלול להזכיר לנו שימוש בפאוורפוינט של שנות ה-90, אבל באמצעות קנבה אפשר להוסיף מעברונים בין הקליפים (אנימציות של דפים) במגוון סגנונות ולהנפיש אובייקטים ותמונות בצורה מגניבה ולא מאולצת. מומלץ לבחור במעברונים רק לאחר שסיימתם להכניס את כל הסרטונים והתמונות לשקופיות, ואז לבחור את האופן בו יתבצע המעבר בין כל שקופית ושקופית.


כותרות ופונטים

בקנבה תמצאו מגוון רחב של פונטים בעברית וגם בשפות נוספות. אין צורך לרכוש גופנים ומשקלים יקרים מחברות המייצרות פונטים, הכל כבר נמצא בפנים. מומלץ לכתוב את

קנבה פונטים וכותרות
בקנבה פרו תקבלו גישה למגוון רחב של פונטים וכותרות

הטקסט ואז לנסות כמות נכבדה של פונטים, על מנת להחליט מה נראה הכי טוב. נסו להשתמש בטקסטים מעוצבים, לגרור אותם, לשנות את הטקסט לזה הרלוונטי לסרטון ולהנפיש אותו.


אלמנטים

הפופולריות של ההתכתבויות בווטסאפ הפכה את האלמנטים הוויזואליים, ובהם האימוג'ים, לנפוצים מאוד. אבל בקנווה לא מדובר רק באימוג'ים, אלא בכל מה שיכול לשדרג סרטון ברמת העיצובים: יצירת גרפים, אייקונים, טבלאות וכו'. חלק מהאלמנטים כבר מובנה באנימציה. אם אין אנימציה, אפשר להוסיף הנפשה במגוון סגנונות.

אלמנטים בקנבה
בחיפוש פשוט תוכלו למצוא כל אלמנט לסרטון שלכם

תמונות ורקעים

קיים במאגר (החינמי ובתשלום) מגוון עצום של תמונות לכל מטרה. החל מתמונות אילוסטרציה להמחשת סיטואציות ועד רקעים בצבעים, דוגמאות ומרקמים שונים. בקנבה יש אפשרות לערוך כל תמונה וסרטון עם מגוון רחב של כלים, לבצע תיקוני צבע, להוסיף מסגרות, להבליט דמויות ע"י צלליות ולהסיר רקע מכל תמונה בקלות ובמהירות. פעולות שלוקחות שעות בפוטושופ ובתוכנות עיבוד תמונה אחרות, מתבצעות אוטומטית בעזרת הכלים של הקנבה.


מאגר סרטונים (Stock Footage)

בקנבה אתם לא צריכים מנוי נוסף למאגר סרטונים כמו סטוריבלוקס או דומה לו. בפלטפורמה יש מגוון נושאים כמו צילומי אוויר, עצים, ים, זריחה, TIME LAPSE (צילום מואץ), אנשים, טכנולוגיה, יקום, הרים, צמחים, אופנה, אוכל, ספורט ועוד. רוב הסרטונים מצולמים באיכות גבוהה (עד לרזולוציה של 4K). תמצאו שימוש מתאים כמעט לכל סרטון, בין אם אתם צריכים סרטוני Stock Footage או סרטונים ספציפיים יותר.


מוסיקה

בסרטונים רבים נדרשת מוסיקה, בין אם ללוות כמוסיקת רקע קטעי קריינות ובין אם כמוסיקה במצגת תמונות עם שיר. אל תסתבכו עם הורדה של מוסיקה מאתרים אחרים, כי אז אתם עלולים להפר זכויות יוצרים. בקנבה יש מגוון סגנונות: פופ, אינסטרומנטלי, ווקאלי, אמביינט, קולנועי, אהבה ועוד. קיים גם מאגר של סאונד אפקטס אם הסרט שלכם "קולנועי" יותר.



יצירת סרטון מתמונות בקלות תוך מספר דקות!

אם אתם מעוניינים להכין סרטון מתמונות בקנבה תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות וללא כל ידע קודם. למשל, עבור מצגת תמונות עם שיר ליום הולדת או לכל אירוע אחר תוכלו להשתמש בתבניות המוכנות שיש לקנבה להציע וכל שעליכם לעשות הוא פשוט להעלות את התמונות שלכם, ולהחליף אותן בתמונות הקיימות בתבנית שבחרתם באמצעות גרירה פשוטה. על מנת להקל עליכם בעניין, לפניכם סרטון הדרכה למתחילים של טרישה לואיס בו היא מסבירה שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת. אם אתם רוצים ישר לגשת לעניין אתם יכולים לוותר על ההקדמה ולצפות בסרטון החל מ-1:33. רק אציין שטרישה היא בעלת ניסיון רב בהוראה אישית וקבוצתית והיא מאמנת מוסמכת בתוכנית של גוגל, כך שתהיו בטוחים שתקבלו בוידאו הבא את ההדרכה הממוקדת והטובה ביותר.


עוד דברים שתוכלו לעשות בקנבה

כפי שכבר אמרנו, מדובר בפלטפורמה רב-שימושית שמתאימה כמעט לכל סוג של עיצוב: הכנת מצגת, הכנת סרטון מתמונות, פוסט לפייסבוק ולאינסטגרם, סרטון טיקטוק, עיצוב לוגו, עיצוב כרטיס ביקור, יצירת כרטיס ברכה, עיצובים לערוץ יוטיוב, קולאז'ים של תמונות, מודעות לפיד, באנרים, עיצוב פלייר, סטטוסים ל-WhatsApp, גרפים, הזמנות לאירוע, ניוזלטר ועוד.

קנבה עיצוב
תיבת החיפוש בקנבה מאוד יעילה ושימושית

  • הכנת מצגת - לא משנה אם זו פרזנטציה לעבודה או מצגת ליום הולדת של סבתא.

  • פוסט לפייסבוק ואינסטגרם - אפשר להשתמש בתבנית המותאמת לגודל.

  • סרטון טיקטוק - צרו סרטון בקלות ובמהירות ושתפו אותו באפליקציה הפופולרית.

  • עיצוב לוגו - לא רוצים להוציא סכום גדול על מעצב גרפי? נסו דרך קנווה.

  • עיצוב כרטיס ביקור -תוכלו למיין את הכרטיסי ביקור לפי צבעי המותג שלכם.

  • יצירת כרטיס ברכה - אפשר להדפיס ולשלוח בווטסאפ ברכה מושקעת ומיוחדות.

  • עיצובים לערוץ יוטיוב - הגיע הזמן שתעצבו ותמתגו את ערוץ היוטיוב שלכם.

  • קולאז'ים של תמונות - במספר לחיצות תיצרו קולאז'ים מלאים בזיכרונות נעימים.

  • מודעות לפיד - פרסומות בפיד לא צריכות להיות משעממות, תנו להם קצת סטייל.

  • באנרים - אם אתם בעלי אתר או משווקים, כאן תוכלו ליצור באנר בקלות.

  • עיצוב פלייר- השתמשו בתבניות המיועדות לפליירים והדפיסו אותם לכל מטרה.

  • סטטוסים ל-WhatsApp - הפיקו בשניות סטטוס צבעוני שמושך את העין.

  • גרפים - בקנבה תמצאו סוגי גרפים רבים כמו עמודות, עוגה, נקודות ועוד.

  • הזמנות - הזמנה למסיבה או ליום הולדת? הכל נמצא בתבניות ובחלוקה לצבעים.

  • ניוזלטר - עדכנו בקלות את הלקוחות אחת לחודש בכל מה שחדש בעסק.


עריכת סרטון עם קנבה חינם או קנבה פרו (Canva Pro)?

שאלה טובה. ומה התשובה? אם אתם רוצים לערוך סרטונים בחינם זכרו שיש במאגר 13 אלף קליפים (לעומת 2.5 מיליון בפרו), כך שזה צריך להספיק לצרכים הבסיסיים שלכם. בנוסף, הווטרמרק (סימן המים) של קנבה יופיע על גבי הסרטון שלכם בגרסה החינמית. כפי שציינו, קיימת אפשרות לקבל את קנבה פרו בחינם למשך 30 יום, אז שווה לכם לנסות על הדרך את השירותים הנוספים שיש לקנבה להציע. ניתן לשלם לסרטון פרימיום בודד חמישה דולרים (פחות כלכלי ביחס לתמורה של מנוי בתשלום).

קנבה פרו

מהם היתרונות של עריכת סרטונים בקנבה פרו?

יש יתרונות רבים לעריכת סרטונים בקנבה פרו על פני הגרסה החינמית. הזכרנו את הכמות, אבל לא רק. התבניות קלות ופשוטות לתפעול והממשק ידידותי. אם ערכתם בעבר, אפילו קצת, בתוכנות מקצועיות כמו פרמייר פרו או אביד, אתם בטח יודעים שביצוע פעולות עריכה כמו חיתוך וחיבור של חומרי גלם יכול לקחת זמן רב, בקנבה הפעולות האלה הופכות לפשוטות וזורמות יותר. כמו כן, חומרי הגלם זמינים עבורכם בכל עת ומכל מכשיר ונשמרים אוטומטית. אין יותר את הרגע המתסכל הזה של "שכחתי ללחוץ על שמירה". אתם מספר אנשים שעורכים את אותו סרטון? אפשר להגדיר שהפרויקט יהיה שיתופי וכל אחד יעבוד על החלק שלו. בקנווה פרו קיים קידוד MP4 באיכות גבוהה וניתן לשתף את הסרטון ישירות לרשתות החברתיות במקום לשמור למחשב ואז להעלות משם. זה חוסך לכם זמן רב.


מה משתמשים חושבים על עיצוב ועריכת סרטונים בקנבה?

Canva Review
G2.com ביקורות פופולריות על קנבה באתר

תכלס, כדאי לי לשדרג לקנבה פרו?

בשורה התחתונה: כן. המחיר זול (12.99 דולר לחודש - כ-40 שקלים) והתמורה מצוינת. אם אתם בוחרים בתוכנית שנתית מקבלים הנחה של 23%. בתכלס אין לכם מה להפסיד בחודש הראשון. מקבלים 30 יום חינם לחודש שלם כדי לנסות את כל מה שיש לקנבה להציע. לא מתאים? תמיד אפשר לבטל ואם צצות בעיות פונים לשירות הלקוחות האיכותי של הפלטפורמה. אם אתם עורכים סרטון או שניים בשנה, חבל על הכסף. אבל ברגע שאתם יודעים שאתם הולכים לערוך כמות מכובדת של סרטונים, אין בכלל מה להשוות בין שתי האופציות ולכו על הפרו.


אני מקווה שהפקתם תועלת מהסקירה. כפי שהוסבר, מדובר בכלי שביצע מהפכה והביא לשיא את הפשטות והקלות של עריכת תמונות וסרטונים. אם אתם לא מעצבים גרפיים או עורכי וידאו שעובדים עם תוכנות "כבדות", הפלטפורמה של קנבה מושלמת עבורכם.





לשירות של WeVideo יש כבר מעל ל-30 מיליון משתמשים, מערכת העריכה מאוד מקצועית ותוכלו לבצע בה את כל פעולות העריכה הבסיסיות והמתקדמות ביותר בקלות וביעילות.

WeVideo - עריכת וידאו אונליין

בין פעולות העריכה שתוכלו לעשות הם חיתוך סרטון, חיבור סרטונים, שימוש ב- Chroma Key לגרין סקרין, העלאה מהירה של קבצים ושימוש בלתי מוגבל ממאגרי סטוק חינמים וברישיון מסחרי המכילים כמות גדולה של ויזואליות, רקעים, אפקטים וקטעי מוסיקה.

מדובר בעורך סרטונים מקצועי עם ממשק התומך בווינדוס, מק וגם באפליקציות תואמות לאנדרואיד ול-iOS, בו תוכלו לשתף את הסרטונים שלכם בקלות ביוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק ובכל רזולוציה שתרצו.



למה דווקא לערוך סרטונים ב-WeVideo?

מה שמייחד את הפלטפורמה היא חווית המשתמש והקלות שניתן לערוך בה סרטון. זה לא משנה אם אתם מעוניינים לבצע חיתוך וידאו אונליין, יצירת סרטון מתמונות או לבצע חיבור סרטונים אונליין. ב-WeVideo הכל נעשה בשיטת הגרור ושחרר (Drag and Drop) המאפשרת בקלות להניח את הסרטונים על הטיימליין (Timeline) ולהתחיל לבצע את כל פעולות העריכה שתרצו בפשטות וביעילות.

עריכת סרטונים באמצעות שירות ענן

הפלטפורמה של WeVideo היא תוכנית מבוססת ענן, המאפשרת עבודה מהירה ויעילה בהעלאה ואחסון של כל חומרי הגלם ושמירתם אונליין. תהיו בטוחים שלא תתקלו בסיטואציות של וידאו באופליין שמתרחש בעיקר כאשר הסרטונים שלכם נשמרים על דיסק און קי או בכונן קשיח. כמובן שתוכלו גם לשתף את הפרויקט שלכם באמצעות שליחת קישור ישירות מה-Dashboard ובכך לאפשר גישה לצוות או לכל גורם אחר שתרצו שיהיה שותף פעיל בעריכת הסרטון.

Media Files
תצוגה נוחה וידידותית של חומרי הגלם

כל קבצי המדיה שתעלו יופיעו לפניכם בצורה מסודרת כאשר באמצעות לחיצה על הכפתור הימני בעכבר תוכלו לייבא חומרי גלם נוספים כמו תמונות, וידאו, אודיו ועוד. בחלקו העליון של המסך תוכלו ליצור תיקיות ולסדר את החומרים כרצונכם, בנוסף אפשר לבצע מיון לפי פורמט הקובץ, תאריך יצירה, גודל ואורך המדיה.

העלאת חומרי גלם

לגבי מהירות העלאת הקבצים ב-Wevideo, העניין תלוי בביצועי הרשת שלכם ובנפח הקובץ שתרצו לעלות. כפי שהייתם מעלים קבצים לעורך סרטונים אחר והייתם אולי ממתינים עד שטעינת ה-Waveform תסתיים להתחלת עבודה חלקה ולא מכבידה על הביצועים. אז גם כאן הדבר יחסי ושלב העלאת וסידור הקבצים זה תמיד החלק הראשוני בתהליך לפני שמתחילים לערוך את הסרטון.



אפקטים ומעברונים

קיימים מעל ל-30 אפקטים כמו Blur, Sharpen, Zoom ועוד אפקטים ייחודיים אחרים. בגזרת המעברונים (Transitions) יש מעל ל-50 סוגים שונים שבטוח תמצאו בהם עניין.

WeVideo Effects

כותרות (Titles)

בשונה מאתרים מתחרים אחרים לעריכת סרטונים אונליין, כאן תמצאו כלי פשוט וקל לשימוש ליצירת כותרות שישדרג את הסרטון שלכם. על ידי גרירה פשוטה של הכותרת שלכם לחלון ה-Preview ולחיצה על כפתור ה-FX תוכלו לשנות את הפונט, הגודל, המיקום והצבע של הכותרת שבחרתם.

WeVideo Titles

רקעים (Backgrounds)

אם אתם עורכים סרטון שצולם במסך ירוק (Green Screen) ואתם מחפשים רקעים לשלב בוידאו. אז במקרה זה תוכלו למצוא ב-WeVideo מגוון רקעים ייחודיים לבחירה שיחסכו לכם הוצאה נוספת לרכוש פוטג' ממאגר וידאו חיצוני.

באמצעות כלי ה-Color Keying תוכלו תוך שניות לנקות את הרקע הירוק ולשים בשכבה מתחת לוידאו את הרקע שבחרתם.


עוד דברים שתוכלו לעשות ב-WeVideo?

  • לערוך עם קבצי וידאו באיכות 4K

  • להשתמש בחינם בקבצי אודיו מובנים באתר.

  • להקליט קריינות (Voice Over).

  • להקליט את המסך (Screencasting).

  • לשנות את מהירות הקליפ.

  • לערוך עם מספר ערוצי וידאו ואודיו.

  • לייבא וידאו במספר רב של פורמטים.

  • ליצור טמפלטים עבור הסרטונים שלכם.

  • לשתף את הסרטון שלכם ביוטיוב ישירות מ-WeVideo ועוד...


לפניכם סרטון הדרכה של ג'סטין בראון מערוץ היוטיוב הפופולרי Primal Video, שמציג את סביבת העבודה ומסביר שלב אחר שלב כיצד לערוך ב-WeVideo.

אם אתם מחפשים עורך סרטונים אונליין עם מערכת יציבה, שיכול לספק לכם כלי עריכה מתקדמים לעריכת סרטון מקצועי, אז WeVideo בהחלט יכול להתאים לכם.

השימוש בחינם מאפשר לעבוד ברזולוציה של 480P ומוגבל לנפח אחסון של עד ג'יגה וניתן לייצא סרטון באורך של עד 5 דקות שכולל גם Watermark.

עורך סרטונים

מכיוון שמדובר באתר עם מערכת עריכה מתקדמת וחינמית לעריכת סרטונים אונליין, בהחלט כדאי לכם להתנסות בממשק שיש ל-WeVideo להציע, למרות המגבלות הקיימות בגרסה החינמית. כמובן שאין צורך בהזנת פרטי אשראי או התחייבות כלשהי על מנת להתחיל לערוך. במידה ותרגישו לאחר הניסיון שזו מערכת העריכה הטובה ביותר עבורכם, אז כדאי לכם לשקול לשדרג לגרסה בתשלום.

במסלול Power השנתי שעלותו 4.99 דולר מדי חודש, תוכלו לייצא סרטון באיכות 720P ובאורך כולל של עד 30 דקות במצטבר עבור כל הסרטונים שתערכו. במסלול Unlimited שעלותו 7.99 דולר לחודש שהוא גם המומלץ ביותר, תוכלו לייצא סרטונים ברזולוציה של 4K ללא מגבלת אורך הסרטון, להשתמש בכלי של צילום מסך וכמובן להנות מכל כלי העריכה שיש למערכת להציע. אם אתם צריכים בעיקר לערוך סרטונים שיווקיים וזקוקים לחומרי גלם ממאגרי וידאו לשימוש מסחרי, אז במקרה זה מסלול Professional ומסלול Business יכולים להתאים לכם.


מה משתמשים חושבים על עריכת סרטונים ב-WeVideo?

Wevideo Review
G2.com ביקורות פופולריות באתר

לפני רכישה בדקו מה הצרכים שלכם. האם אתם מעוניינים בעורך סרטונים מקצועי לעריכת סרטון אונליין שיהיה לכם זמין בכל עת ללא צורך בהתקנת תוכנה, או שאתם רק צריכים לבצע פעולת עריכה חד פעמית כמו חיבור או חיתוך סרטון או יצירת סרטון מתמונות. לדעתי האישית נראה שהשימוש בסרטונים ובעריכת וידאו בכלל כבר נוגע בכולנו והצורך בפעולות עריכה שונות גם למי שלא עוסק בעריכת וידאו ביומיום, רלוונטי מתמיד. אם אתם פחות מתחברים לעריכה באמצעות הסמארטפון ומרגישים שהדרך הקלה ביותר עבורכם לערוך היא באמצעות המחשב, אז השירות של Wevideo בהחלט יכול לתת לכם מענה לכל סוג של עריכה שתרצו לבצע.





שירות לעריכת סרטונים ONLINE, המכיל תבניות ומאגרי מדיה המחולקים לקטגוריות.

הממשק פשוט וקל לשימוש עבור עורכים מתחילים או לכאלו שאין להם כלל ניסיון בעריכה.

FlexClip Template

חשוב לציין שלא מדובר בעריכה בטיימליין קלאסי אלא בעריכה בממשק בסיסי המאפשר שינוי בסדר הקליפים וביצוע TRIM לאורך הרצוי. קיימת אפשרות להוספת טקסטים באנימציה ולשנות את הצבע והסגנון, כמו כן תוכלו לשלב מוסיקה ולהטמיע את הלוגו שלכם לאורך הסרטון. Flex Clip מציעים גם שירות של המרה ודחיסת קבצים ויש להם בלוג חביב עם תוכן המותאם לעורכי וידאו מתחילים.


למה דווקא לערוך ב-FlexClip?

קיימת הסכמה בקרב אתרים שונים שסקרו את FlexClip שאכן מדובר בעורך סרטונים מצויין לעריכת תכנים שיווקיים, אם זה עבור עריכת סרטון למוצר או שירות שמעוניינים לקדם בפייסבוק, אינסטגרם או ביוטיוב. במידת הצורך תוכלו להקליט קריינות (Voiceover), להקליט את המסך להפקת סרטון הדרכה, ולהגדיר את הפרויקט שלכם לפי הרזולוציה בה תרצו לערוך את הוידאו שלכם.


עריכת סרטונים ליוטיוב בקלי קלות

מעבר לאפשרות לערוך וידאו באמצעות תבנית קיימת, תוכלו באתר פלקס קליפ לערוך סרטון בשני מצבים נוספים לבחירה כמו Storyboard ומצב Timeline.

FlexClip Editing Mode

אם אתם צריכים לבצע חיתוך וידאו אונליין או חיבור סרטונים לערוץ היוטיוב שלכם, תוכלו לעשות זאת בקלות במצב Timeline בו תקבלו סיקוונס (Sequence) נקי ללא התוספות המובנות שמגיעות במצב עריכה של טמפלט. לאחר טעינה וגרירת חומרי הגלם לטיימליין, באפשרותכם לבצע מספר פעולות עריכה פשוטות כמו Split לחיתוך הסרטון ו-Merge על מנת לחבר בין קליפים שונים וגם יצירת סרטון מתמונות והוספת מעברונים.


חשוב לציין שאתר FlexClip מאפשר עריכה בדפדפן כרום בלבד, כך שאם אתם משתמשים בדפדפן מסוג פיירפוקס או דפדפנים אחרים זה הזמן לשדרג. במידה ומצאתם עניין בשירות שיש ל-FlexClip להציע אז שימו לב שבגרסה החינמית תוכלו לייצא סרטון באיכות של 720P, וליצור עד 12 פרויקטים ובאורך של עד 10 דקות כל סרטון.


במסלול החודשי של Plus תמורת 15.99 דולר לחודש תוכלו ליצור פרויקטים ללא הגבלה ולייצא וידאו באיכות 1080P, להשתמש במאגר הוידאו של FlexClip, ולקבל גישה ל-AI Credits. במסלול Business תוכלו להשתמש בכמות בלתי מוגבלת ממאגר הוידאו, לערוך סרטון בכל אורך שתרצו, אחסון מורחב, כלי AI, העלאת פונטים ועוד, וכל זאת בעלות של 23.99 דולר מדי חודש.


הייחודיות של FlexClip הוא שירות של עורך סרטונים באמצעות טמפלטים המחולקים לקטגוריות לפי סוגים שונים, הממשק מותאם במיוחד לעורכי וידאו מתחילים שמעוניינים לבצע את כל פעולות העריכה הבסיסיות ביותר. בצעו הרשמה קצרה ומהירה לפלקס קליפ תחוו את מה שיש לאתר להציע. אם מצאתם עניין בשירות, אז שווה לכם לשקול את ההשקעה בעלות נמוכה יחסית למחירי השוק של אתרים שמציעים עריכת סרטונים אונליין.




Promo

פרומו, נחשב לעורך הסרטונים המקוון הטוב ביותר לעסקים. טייטל די גדול שמעלה את רף הציפיות למספר המרבי בסולם הדירוג שלכם. עסקים כמובן מעוניינים בסרטוני תדמית ובעריכת סרטונים ברמה גבוהה, ו-Promo, לגמרי מאפשרת את זה.

Promo

באתר קיימת ספרייה של למעלה מ-12 מיליון קטעי וידאו איכותיים ותבניות כדי לערוך ולשפר את הסרטונים שלכם. כל זאת תך הוספת מוזיקה, טקסט מותאם אישית ולוגו החברה. עריכת סרטון יוטיוב ובכלל סרטון לכל פלטפורמה ב-Adobe Premiere לוקחת כמה שעות במקרה הטוב, עם PROMO, תוכלו ליצור סרטון איכותי ב-5 דקות! לאתר יש גרסה חינמית לחודש ושווה לנצל אותה. הממשק לעריכת סרטונים מאוד נגיש, מחולק לעריכה, מדיה, טקסט ומוזיקה.

Promo Editor

דבר נוסף שהאתר מציע הוא סנכרון לוח השנה החודשי עם המטרות של העסק שלך ומציע נושאים פר יום שאפשר לפרסם עליהם לפי היום בחודש. כך שאם אתם מחפשים רעיון, יש שפע גדול של רעיונות ליצירת תכנים עבור המדיות השונות ובנושאים שונים. לסיכום, אתר נגיש, פשוט להפעלה ולגמרי מביא ערך מוסף עם תבנית הלוח השנה שהוא מציע.


מה אהבתי ב-Promo?

  • יצירת סרטונים בקליק באמצעות PromoAI.

  • כמות גדולה של טמפלטים לבחירה.

  • מגוון גדול של כלים איכותיים ליצירת תוכן.





Runway

המשפט הראשון שמקבל את פניכם כשאתם נכנסים לאתר של Runway, הוא "כל מה שאתה צריך כדי ליצר תוכן במהירות". במילים אחרות, הם מתמצתים את תכלית האתר ואומרים לכם שאין לכם מה לחפש במקום אחר, הכל נמצא כאן וזה יעשה בקלות ובמהירות.

Runway

והאמת? שהם לגמרי עומדים במילה שלהם, גם אם אתם לא יודעים איך לערוך סרטון, Runway הופכת את המשימה לפשוטה ומהירה. הממשק שלה ידידותי ונגיש לעריכה. אם נשווה ל-promo, האתר יותר מזמין את המשתמש ויותר מודרני. ב-Runway קיימת אפשרות לשיתוף הסרטונים עם עמיתים מכל העולם, הדבר ייחודי שמצאתי כאן שלא קיים באתרים ייעודיים אחרים לעריכת סרטונים אונליין הוא כלי ה-AI Magic Tools שיש ב-Runway.

בעזרת כלים אלו תוכלו להסיר רקעים מוידאו, ליצור תמונות מטקסט כפי שבטח יצא לכם לראות ב-DALL-E 2, ליצור טקסטורות ב-3D מטקסט ועוד המון אפשרויות ליצור דברים מדהימים באמצעות כלי בינה מלאכותית שיעבירו לכם את הזמן בכיף.

Runway AI Magic Tools

האתר מציע מגוון שני מסלולי מנויים, 12 או 28 דולר לחודש, כאשר ישנה אפשרות של התנסות חינמית אך כמובן זה מגביל את האפקטים שניתן להשתמש בהם ומאפשר הכנה של עד 3 פרויקטים. התוכניות שבתשלום פותחות את מגוון האפקטים הקיימים באתר, ומציעות מס' שונה של עורכים על פרויקט.


מה אהבתי ב-Runway?

  • הפלטפורמה הזו היא צעד אחד קדימה בעולם עריכת הוידאו.

  • הסרת רקע מאובייקט בקלות בעזרת כלי AI מתקדם.

  • עריכת תמונות בעזרת Generative Image Workflow.




Veed.io

אתר Veed טוען שכל אחד יכול ליצור סרטון וידאו נהדר וזה אומר שגם אתם. אז אחרי שקיבלתם את זריקת העידוד בפתיחה, ניגש לראות את הממשק והכלי. האתר מאוד מזמין עם צבעיו הלבנים, הממשק של ויד מציע עריכת סרטונים עם מגוון פריסטים מובנים לטיקטוק, סטורי לאינסטגרם, קאבר לפייסבוק ועוד. אחד הכלים הייחודיים בויד הוא הוספת כתוביות באופן אוטומטי או ידני שמאפשר שליטה בתזמון, בפונט ובצבע. בנוסף תוכלו להוסיף טקסטים, תמונות, קטעי אודיו, אלמנטים ואימוג'ים וגם ולבחור באחד מהפילטרים המובנים כדי להוסיף קצת סטייל לסרטון שלכם.

Veed.io

הגרסות בתשלום מאפשרות יותר מקום לדאטה שלכם (סרטונים, תמונות ולוגואים). ניתן בזמן אמת לצרף עוד עמיתים שיעבדו יחד על הפרויקט. בנוסף, באתר יש Section של הרבה מאוד סרטוני הדרכה של איך להכין כל מיני סרטונים עבור פלטפורמות שונות, בין אם אתה בלוגר, או עסק או כל דבר כזה או אחר.

veed.io video editor

הגרסה החינמית של Veed מאפשרת להכין סרטון עד אורך של 10 דק', הסרטון מוטבע כמובן עם הלוגו של Veed ויש הגבלה של העלאת קבצים עד גודל של 250 מ"ב. לסיכום, התוכנה מאוד נגישה ונוחה אבל אם בניתם על יצירת סרטון תדמית חינם לעסק שלכם, אנחנו פחות ממליצים בגלל שהווטר-מארק פוגע במקצועיות שלכם.


מה אהבתי ב-Veed.io?

  • מגוונים כלים מצוינים לתרגום ותמלול

  • שימוש בקול שלכם בעזרת Voice Clone ליצירת Text-to-Speech

  • המון טמפלטים לבחירה בכל נושא שתרצו.




ClipChamp

תוכנה נוספת של עריכת סרטונים אונליין היא Clipchamp, המאפשרת יצירת סרטון מתמונות, העלאת קטעי וידאו או שימוש בספרייה שלה. גם היא מאפשרת עבודה חינמית באתר, אך בהשוואה לאתרים האחרים, ההיצע של האפקטים שלה הוא מאוד דל, התבניות שהיא מציעה מאוד קצרות ורוב התוכן בממשק דורש מנוי.

Clipchamp

אך כן נציין שהממשק מאוד נגיש וקל להבנה ותפעול, האפקטים החינמיים הקיימים הם כן מרשימים ותוכלו למצוא שם משהו שבהחלט יספק אתכם. אחד הכלים שאני מאוד אוהב ב-Clipchamp הוא האפשרות ליצור קריינות מטקסט הניתנת לשימוש גם בגרסה החינמית, די מפתיע, אבל תמצאו שם גם קריינות בעברית לבחירה אך זה נשמע פחות אמין ודי רובוטי. עלות מנוי חודשי היא 50 ₪, ברכישתו נפתחים להם כל האפקטים שתרצו להשתמש בהם בסרטון שלכם. יהיה לכם גיבוי לתכנים שהועלו לאתר, וגם אפשרות לניהול המותג והלוגו שלכם בתיקייה מיוחדת עבורכם.

clipchamp - video editor

גם ב-Clipchamp תוכלו למצוא מגוון של סרטוני הדרכה, איך לתפעל את הממשק בצורה הכי ברורה ונגישה, כך שכל התשובות עבורכם נמצאות באתר. לסיכום, הממשק כן נוח וזמין, אך נראה שהחלופות האחרות שמוזכרות לעיל יותר טובות ומספקות ממש שיש לאתר קליפצ'אמפ להציע.


מה אהבתי ב-Clipchamp?

  • כלי Text to Speech בהמון שפות וקריינות בסגנונות שונים אפילו בעברית!

  • ייצוא של סרטון באיכות 1080P בחינם וללא Watermark.

  • עריכת סרטון אוטומטי בעזרת Ai.





Wave.video

אם אתם לא יודעים איך עורכים סרטון, Wave, מתפארת במשפט " הפלטפורמה הכי קלה ליצירת והקלטה וידאו" . כולם רוצים למכור לכם שהפלטפורמה שלהם הכי נוחה.

Wave.video

האתר של Wave חביב ונוח לתפעול, הוא מציע שידור סטרימיניג בלייב, חיתוך וידיאו אונליין, הקלטת וידיאו וספרייה תבניות לכל פלטפורמה או צורך שלכם. בסרגל הכלים של האתר, יש קטגוריה שנקראת "תבניות" (Templates), ובה תוכלו למצוא תבניות בהתאם לצורך שלכם, בין אם תרצו ליצור סרטון שיווקי לרשת חברתית או וידאו בשידור חי.

wave video maker

קטגוריה נוספת שיש בסרגל הכלים היא "Creative assets", ופה תמצאו את כל התמונות, מאגרי הוידאו, אפקטים, אלמנטים גרפים ועוד. תוכניות התשלום נעות בין 16$ ל-48$ לחודש, כשההבדל ביניהם הוא בגישה למאגרי האפקטים והתמונות, הורדות רקע בצורה אוטומטית מתמונה, כמות האורחים והערוצים בשידור החי. לסיכום, ממשק נגיש, היצע רב של אפשרויות ומגוון כלים ולנוחיותו של המשתמש.


מה אהבתי ב-Wave.Video?

  • כלים מוכנים ל-Live Streaming.

  • סרטוני הדרכה נגישים בתפריט ניווט.

  • יצירת Thumbnail אונליין בקלות.




Media.io

בימינו אי אפשר להתעלם מ-AI, הבינה המלאכותית שמשתלטת במהירות על עולם הגרפיקה והעיצוב, נכנסת גם לתחום הוידאו. כבר מזמן לא צריך לבדוק ולחפש איך עורכים סרטון, ב-Media.io, תוכלו בקלות לייצר סרטון בעזרת הבינה המלאכותית. מה היא מאפשרת לעשות?

Media.io

מורידה רעשי רקע של הסרטון כדי שתשמעו סאונד נקי ואיכותי, בנוסף היא מתקנת אוטומטית צבעים של תמונות וסרטונים. כך שאם הרצון שלכם הוא הכנת סרטון מתמונות ה-AI ימקסם את האיכות והצבע שלהם. ה-AI יסיר עבורכם את הרקע בתמונות בלחיצת כפתור וגם ימיר טקסט שהועלה לקריינות והוא מציע 40 קולות שונים לבחירה. יש 2 תוכניות תשלום, 3.95$ או 6.66$ לחודש, כמובן שההבדל הוא בנפח האחסון של חומרי גלם שתוכלו להעלות, והיכולות של AI שמתאפשרות בתוכניות התשלום השונות.

Media.io video editor

בסרגל הכלים תוכלו למצוא קטגוריית "תמיכה" ושם תמצאו טיפים שיסבירו בעיקר על הדברים טכניים שישדרגו לכם את התוכן שאתם יוצרים, ועוד כלי נחמד ש-Media.io מציעים הוא הסרה של שירה (Vocal) משיר קיים כך שתוכלו ליצור שירי קריוקי בלחיצת כפתור. לסיכום, מדובר באתר עם ממשק נגיש, בעל הרבה היצע עבורכם ו-AI שעושה המון עבודה שמשדרגת את הסרטון שלכם.


מה אהבתי ב-Media.io?

  • הסרת סימן מים מכל סרטון בקלות.

  • המון כלי AI ייחודיים ביניהם AI Music Generator.

  • מגוון אפקטים ייחודיים שישדרגו את הסרטון שלכם.





Invideo

אם הגעתם עד לכאן, כמובן שאתם כבר יודעים איך לערוך סרטון, או לפחות מכירים חלק מהכלים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר כלים. וכמובן, שגם invideo מתחייב לומר לכם שזה קל מאוד והוא עורך סרטונים בקלות ובמהירות.

Invideo

גם באתר זה תוכלו למצוא מאגר עצום של תבניות, אפקטים ואפשרות ליצור סרטונים, בלי להוריד תוכנה למחשב. ל-Invideo יש מעל 7 מיליון משתמשים ברחבי העולם והוא זכה לציונים גבוהים מאתרי סקירות פופלריים כמו Capterra, Trustpilot ו-G2. גם אתר זה מביא ערך מוסף ומציע בסרגל הכלים של קטגוריה הנקראת "Learn", בה תוכלו לצפות בכל מיני מדריכים איך להשתמש בכלים ולערוך, לעבור לערוץ היוטיוב, ולקבל השראה מהאינסטגרם של invideo.

Invideo Video Editor

למרות שגם ב-invideo הממשק נמצא על גבי רקע לבן, התצוגה והנראות שלו כאשר לוחצים על "עורך סרטונים אונליין" בקטגוריה של "גלה", התמונות והפונטים קצת מבלבלים את המשתמש עד שהוא מבחין הכפתור עריכת הוידאו. בגרסת התשלום תשלמו 15$ או 30$ דולר לחודש בשניהם תוכלו לקבל גישה לאפליקציה גם בנייד.


מה אהבתי ב-Invideo?

  • עריכת סרטונים בעזרת AI על ידי הקלדת Prompts בלבד.

  • יותר מ-5000 טמפלטים לבחירה.

  • סביבת עריכה ידידותית למשתמש.




Wisecut

אתר wisecut בדומה ל-media, מתגאה ב-AI ובקלות שבה הוא עורך סרטונים אוטומטית בעזרת הבינה המלאכותית.

wisecut

הטכנולוגיה שתמצאו כאן יכולה ליצור לכם סרטונים קצרים בלחיצת כפתור, לחתוך חלקים שבהם אין דיבור (Auto Cut Silences) בסרטון, כך שזה יצופף את הוידאו והדיבור יהיה יותר שוטף. בנוסף, ב-Wisecut תוכלו ליצור כתוביות ותרגום אוטומטי לסרטון שלכם וגם להשתמש בפונקציה שמוכרת מפרמייר וזה Audio Ducking שמנמיכה את במוסיקה שיש קטעי אודיו בקליפ. קיימים שלושה מסלולים, ש-wisecut מציעה, החינמי מאפשר רזולוציה של מקסימום 720P, איחסון של עד 2GB, ואורך מקסימלי של קובץ יהיה 30 דק'.

wisecut video

המסלול השני העולה 10$ לחודש מציע רזולוציה של מקסימום 1080P, איחסון של עד 70GB, ואורך מקסימלי של קובץ יהיה 60 דק'. המסלול השלישי עולה 29$ לחודש מציע רזולוציה של 4K, אחסון של עד 150GB, ואורך מקסימלי של קובץ יהיה 90 דק'.




Magisto

זהו אחד מעורכי הסרטונים הפופולריים ביותר בגוגל פליי עם יותר מ-100 מיליון משתמשים.

מג'יסטו מאפשרת לבצע מגוון שירותי עריכה כמו יצירת סרטון מטמפלטים מובנים המחלוקים לפי תחומי עניין ואירועים, יצירת סרטונים שיווקים ופרסומות ליוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם, הכנת סטוריז מעוצבים, יצירת מצגת תמונות, עריכת קליפים בשילוב טקסטים ועוד.

Magisto

הממשק לעריכת סרטון אונליין מבוצע אוטומטית והוא מבוסס על בינה מלאכותית. אמנם השירות בתשלום אבל אם אתם מחפשים משהו מקצועי ומלוטש אל תתפשרו על האיכות ומומלץ שתשקלו לשלם עבור שירות מסוג זה במקום משהו חינמי. העלאת קבצי המדיה מבוצעת ישירות מהמחשב ואפשרית גם באמצעות Google Photos או Google Drive.

Magisto Templates

לאחר העלאת הסרטונים תוכלו לבחור את קצב עריכת הסרטון (איטי, רגיל, מהיר) ואת סגנון העריכה, כאשר כל סגנון של טמפלט מכיל אפקטים ומעברונים שונים, המבחר מאוד גדול כך תהיו בטוחים שתמצאו את המתאים ביותר לאופי הסרטון שלכם. בשלב הבא תוכלו לבחור מוסיקה מתוך מאגר שמג'יסטו מציעים וכמובן שתוכלו גם להעלות מוסיקה אחרת. מבחינת עלויות, התשלום עבור שימוש חודשי הוא בין 9.99 דולר ל-69.99 דולר לעומת חיוב לשנה מראש בתשלום חודשי קבוע הנע בין 4.99 דולר ל- 34.99 דולר. בגרסאות Professional וב-Business תקבלו גם גישה למאגר iStock של Getty Images.





Clideo

כבר בדף הבית תראו שמדובר בעורך סרטונים עם מגוון כלים שונים לביצוע פעולות כמו Merge, Resize, Cut, Crop ועוד. בלחיצה על "All Tools" תמצאו עוד המון כלים ואפשרויות ביניהם גם עורך סרטונים.

Clideo

ב-Clideo תוכלו לערוך וידאו לכל מטרה, מצגת תמונות ואפילו Meme, בנוסף האתר מציע כלים נוספים כמו חיתוך ועריכת קבצי אודיו וגם המרה של מעל ל-300 קבצים בפורמטים שונים. יש להם מעל ל-4 מיליון משתמשים רשומים ועלות השירות הוא כ-6 דולר מדי חודש במנוי שנתי או 9 דולר במסלול בתשלום החודשי, קיימת גם אפשרות לבטל את המנוי בכל עת בשניהם.

מדריך לעריכת סרטון ב-Clideo




Typito

השירות של טייפיטו מותאם במיוחד לעריכת סרטונים לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם ולינקדאין. בסיום העריכה ניתן לבצע העלאה ישירה של הסרטון מהאתר.

Typito

קיימות יותר מ-20 אפשרויות של יחסי גובה (aspect ratios) לבחירה, מגוון כלים ליצירת טקסטים, תרגום ותמלול של קטעי אודיו, ותוכלו גם ליצור קובץ SRT.

השירות מציע 200 טמפלטים כבסיס לעריכה ומגוון אפקטים וטקסטים באנימציה הניתנים להתאמה אישית. כחלק מרישום לשירות תקבלו גישה להורדת תמונות סטוק מהמאגר Unsplash. השירות של Typito בתשלום וקיימת הגבלה על כמות הסרטונים שתוכלו ליצור מדי חודש.

סרטון הדרכה כיצד להוסיף כתוביות ב-Typito




Moovly

האתר מציע שירות של עריכת סרטונים לעסקים, מסגרות חינוך ולשימוש פרטי, לכל אחד מהם יש פיצ'רים מותאמים לכל צורך. מובלי מציעים כלים מתקדמים לעריכה בשיטת ה-Drag and Drop עם מבחר ענק של טמפלטים לבחירה.

Moovly

ב-Moovly אפשר לשלוט בקלות בעיצוב האובייקטים ולערוץ בקלות סרטון E-Commerce למוצרים כך שגם אם אין לכם ידע קודם בעריכת וידאו בעריכה כאן די קלה להבנה וידידותית. כדי להשיג זאת תצטרכו כמובן לשלם. במסלול החינמי הסרטונים מוגבלים באיכות הקידוד ויתווסף Watermark לוידאו. במידה תחליטו לשלם עבור השירות העלות החודשית למשתמש Pro היא 99 דולר ולחשבון מסוג Max העלות 199 דולר, במידה ותתחייבו לשנה המחיר יהיה הרבה יותר אטרקטיבי.

סרטון תדמית המציג את כל האפשרויות והכלים של Moovly




OFFEO

עורך סרטונים מצויין לעריכת פרסומת לפייסבוק ולאינסטגרם המכיל מגוון רחב של טמפלטים, רקעים, אפקטים, אלמנטים וסטיקרים. באפשרותכם להתחיל פרויקט מאפס או להשתמש באחת מהתבניות.

OFFEO

גם כאן הכל מבוסס בשיטת ה-Drag and Drop בקליק אחד תוכלו להנפיש את כל האלמנטים שבחרתם ולשנות את גודל הטקסטים, מהירות וסגנון האנימציה, הוספת מעברונים ועוד. הממשק של OFFEO מבוסס על טיימליין עם שכבות שקצת יותר מתאים לעורכי וידאו מתקדמים, סביר להניח שעם קצת תרגול ומשחק גם אתם תצליחו ליצור סרטון שיווקי של כמה שניות ברמה גבוהה.

מדריך לעריכת סטורי ב-OFFEO



Biteable

האתר מציע מבחר תבניות לבחירה בסגנונות שונים לפי תחומי עניין ונושאים מגוונים.

כאן תמצאו את כל הכלים הדרושים לעריכת סרטוני הדרכה, סרטונים לרשתות חברתיות, מצגות, סרטונים שיווקיים ועוד.

Biteable

כאן תקבלו אפשרות לנסות את Biteable בגרסה מלאה למשך 7 ימים בלבד, מה שיאפשר לכם לחוות את הממשק ולהחליט האם כדאי לשדרג לגרסה בתשלום. במידה ותבחרו באופציה זו אז קיימים שני מסלולים, 99 דולר מדי חודש למסלול פרו ו-199 דולר עבור מסלול Teams המיועד עבור 3 חברי צוות.

סרטון הדרכה כיצד ליצור סרטון אנימציה במספר דקות Biteable





אדובי אקספרס (Adobe Express)

Adobe Express

אם זה מצלצל לכם מוכר... זה אולי מכיוון שיצא לכם להשתמש בעבר ב-Adobe Spark.

אז רק שתדעו שכעת אדובי ספארק נקראת אדובי אקספרס והיא עברה שיפורים ושדרוג משמעותי. בגרסת ה-Free Plan תוכלו לבצע עריכה בסיסית ולהשתמש באפקטים, תקבלו גישה ליותר מ-2000 פונטים ואפשרות לערוך באמצעות מאות טמפלטים וליצור, סרטוני טיקטוק, סטורי לאינסטגרם, פוסטים לפייסבוק, לוגואים, פליירים... בקיצור כל סרטון שרק תרצו. Adobe Express מציעה גם אחסון של 2GB בגרסה החינמית לעומת 100GB בגרסת הפרימיום ויש גם אפליקציה שמתממשקת עם האתר.

מדריך איך לערוך סרטונים באדובי אקספרס




Kapwing Video Maker

ל-Kapwing יש יותרמ-10 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא מציעה מספר כלי AI חביבים כמו ה-Smart Cut לחיתוך חלקים שקטים שאין בהם דיבור, Text to Speech ועוד. השירות החינמי מאפשר ליצור סרטונים באורך של עד 7 דקות ולייצא אותם באיכות 720P עם Watermark.

Kapwing Video Maker

בגרסת ה-Pro שעולה 24$ לחודש תוכלו לקודד ב-1080P, לקבל שטח אחסון ללא הגבלה וליצור סרטונים באורך של עד 120 דקות. קיימת אפשרות גם לערוך סרטון בצוות (Teams) ב-Realtime מה שיכול מאוד לייעל את תהליך העבודה שלכם.

מדריך לעריכת וידאו למתחילים ב-Kapwing




Kizoa

עוד אתר המאפשר לבצע עריכת סרטונים אונליין ליצירת מצגת תמונות, קליפים וסרטונים לרשתות חברתיות. גם כאן הכל בשיטת ה-Drag&Drop.


Kizoa

במסלול החינמי תוכלו לייצא סרטון באיכות 1080P אך עם סימן מים ולערוך סרטונים באורך של עד דקה אחת בלבד. מה שכן ייחודי כאן זה ש-Kizoa הם מציעים בגרסאות בתשלום רישיון לכל החיים. גרסת Starter מתחילה עולה 29.9 יורו וגרסת ה-Professional עולה 99.9 יורו ואחסון ללא הגבלה.




לסיכום:

מקווה שמצאתם עניין באחד מהאתרים שסקרתי כאן, אני ממליץ לכם לשים לב שיש לאתרים השונים גם גרסת דסקטופ שתוכלו להוריד ולהתקין במחשב האישי שלכם. גם אם השימוש באתרים לעריכת סרטונים אונליין לא יתנו לכם מענה לכל דרישות העריכה שלכם, באפשרותכם לערוך את הסרטון באמצעות תוכנה לעריכת וידאו פשוטה המותאמת לעורכי וידאו מתחילים המחפשים להשיג סרטון ברמה גבוהה בתמורה לתשלום עבור השימוש בתוכנה.

77,034 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page