top of page
  • תמונת הסופר/תאייל קהאן

אפליקציות לעריכת סרטונים שאתם פשוט חייבים להוריד

עודכן: 31 בינו׳


מחפשים אפליקציה לעריכת סרטונים? הגעתם לכתובת הנכונה!

לפניכם סקירה מקצועית של אפליקציות בחינם ובתשלום המומלצות ביותר לעריכת סרטונים באייפון, אנדרואיד ובמחשב.


1. קנבה

הכירו את קנבה, האפליקציה הנמכרת ביותר בקטגוריה אמנות ועיצוב בגוגל פליי (Google Play). תשכחו מכל מה שידעתם עד כה על עיצוב ועריכה של תמונות וסרטונים, בעזרת קנבה תוכלו ליצור בקלות כל מה שרק תרצו ועבור כל מטרה. במקום לחפש עוד אפליקציה שמוגבלת באפשרויות וכרוכה בתשלום, אפליקציית קנבה בעברית ומציעה מגוון רחב של תבניות וכלים חינמיים שיאפשרו לכם לערוך בקלות סרטונים ליוטיוב, טיקטוק, Reels, פוסטים לפייסבוק ועוד.

למי קנבה מתאימה?

במילה אחת: לכולם. דוגמאות? מורה שרוצה להכין מערך שיעור פחות משעמם, מנהל סושיאל שבכמה קליקים יכול להפציץ עם פוסטים מושכים לכל הרשתות החברתיות, יוטיוברים ובלוגרים, בקיצור, כל מי שמחפש כלי לעיצוב גרפי אונליין או עורך סרטונים מקצועי ואיכותי עם אינסוף אפשרויות. הממשק נוח ובעברית - מה שהופך את קנבה לנגישה לכל אחד ואחת. בעזרת מס' קליקים או Drag&Drop פשוט משייטים בין התמונות, הסרטונים, המוזיקה והאלמנטים ומגיעים לתוצאה המבוקשת.



תבניות לעריכת כל סרטון בקלי קלות

בקנבה תמצאו תבניות מוכנות לעריכה בנושאים שונים כמו אוכל, אופנה, בריאות, חינוך, אירועים, פתיחים ליוטיוב ועוד תבניות מעוצבות ומיוחדות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התבנית הרצויה ולשנות את הטקסטים והעיצובים ולשתף בקלות מהאפליקציה. חשוב לציין שקנבה הינה כלי מקוון כך שתוכלו גם לערוך סרטונים אונליין במחשב שלכם.

קנבה עיצוב
תבניות מעוצבות לעריכת סרטונים ותמונות

קנבה (קנווה) קיימת גם בגרסת פרו בה תוכלו לקבל גישה למיליוני תמונות פרימיום, גרפיקות וקטעי אודיו, אלפי סרטונים ממאגר חינמי וללא סימן מים, אלמנטים, מדבקות ואפקטים וגם גישה לכלי איכותי ומקצועי להסרת רקעים בקליק אחד, מבחר עצום של תבניות ממותגות שבאמצעותן תוכלו לערוך סרטונים שיווקיים, פליירים, קולאז'ים של תמונות, סטורי לאינסטגרם, מצגות מרשימות ואפשרות לעצב, לוגו, באנר, כרטיס ברכה וכל דבר אחר שעולה בדעתכם.



בעורך הסרטונים בגרסה החינמית אפשר לבצע את כל פעולות העריכה הבסיסיות כמו חיתוך, איחוד ושינוי אורך של קליפ ולהשתמש בפ'יצרים החינמיים שצויינו קודם. במידה ותמצאו עניין באפליקציה, אתם מוזמנים לנסות את קנבה פרו ל-30 יום חינם עם כל מה שיש לה להציע, ללא כל התחייבות.



 

אינשוט היא אחת האפליקציות המובילות כיום לעריכת סרטונים באייפון, דורגה גבוה על ידי 6 מיליון משתמשים. האפליקציה מציעה עורך וידאו מתקדם עם מגוון כלים כמו הוספת אפקטים, שירים, קריינות, טקסטים ועוד פיצ'רים ייחודיים בממשק פשוט וקל לשימוש. אינשוט (inShot) אידיאלית ליוצרי תוכן ופעילים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק ועוד.

אינשוט

דירוג: 4.8

כמות הורדות: 100M+

גודל קובץ: 34MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.8 ש"ח - 99.90 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store



 

אפליקציית פאוור דירקטור של חברת CyberLink מתאימה למי שמחפש לערוך וידאו באופן מקצועי. האפליקציה קיימת בגרסה לאייפון ולאנדרואיד ותמצאו בה את כלי העריכה המתקדמים ביותר שיאפשרו לכם לערוך סרטון בקלות וביעילות בממשק נוח ופשוט.



באפליקציה תוכלו להשתמש בקיפריימס (Keyframes), לייצב תמונה באמצעות Video Stabilizer, לקודד סרטון באיכות 4K, לשנות רקעים בעזרת כלי ה-Chroma key ועוד. אם אתם פחות מתחברים לעריכה באפליקציה, תוכלו לערוך גם בתוכנה של PowerDirector לעריכת סרטונים במחשב.

PowerDirector

דירוג: 4.5

כמות הורדות: 50M+

גודל קובץ: 59MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.60 ש"ח - 125 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

Adobe Premiere Rush .4

אפליקציה לעריכת סרטונים מבית אדובי המציעה עורך סרטונים מקצועי עם טיימליין תואם לתוכנת פרמייר. האפליקציה מתממשקת לענן כך שניתן לערוך בכל מקום ובכל מכשיר.

Premiere Rush
פרמייר ראש - לערוך סרטונים בממשק פשוט וידידותי

עריכת סרטונים במחשב ב-Premiere Rush

כבר במסך הפתיחה תקבלו מסך עם הסברים כיצד לנווט ולהשתמש בכלים השונים שיש ל-Premiere Rush להציע כמו הוספת כותרות, אפקטים, מעברונים, כלים לשיפור איכות הסאונד ועוד. בנוסף תוכלו לבצע בקלות את כל פעולות העריכה הבסיסיות כמו חיתוך וחיבור סרטונים, ביצוע Trim המאפשר קיצור והארכת של הקטעים בטיימליין, ולקבוע את רזולוציית הפרויקט ולשתף את הסרטון ביוטיוב, אינסטגרם פייסבוק וכמובן לקודד אותו למחשב.

פרימייר ראש ניתנת להורדה מ-Adobe Creative Cloud, אתם מוזמנים להוריד את התוכנה ולהתחיל לערוך בה בחינם ולייצא עד 3 קבצים ולקבל אחסון בנפח של 2GB בענן. אם תמצאו שזו תוכנת העריכה הטובה ביותר עבורכם לעריכת סרטונים במחשב, אז מומלץ לרכוש בתשלום כדי לקבל גישה מלאה לכל הכלים האפשרויות שיש ל-Premiere Rush להציע.



עריכת סרטונים באפליקציית Premiere Rush

האפליקציה מכילה יותר מ-100 אלמנטים גרפיים בחינם הניתנים לעיצוב והתאמה. בנוסף, קיימת אפשרות לבצע תיקוני סאונד באופן אוטומטי ולערוך עם מספר ערוצי וידאו ואודיו.

האפליקציה מציעה ממשק אינטואיטיבי שיאפשר לכם לבצע את כל פעולות העריכה בפשטות וללא כל צורך בידע קודם בעריכת וידאו.

Premiere Rush

דירוג: 4.1

כמות הורדות: 1M+

גודל קובץ: 153MB

רכישות מתוך האפליקציה: 17 ש"ח - 36 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

פילמורה ידועה בתור תוכנה לעריכת סרטונים במחשב המתאימה לעורכי וידאו מתחילים. באפליקציה מבית Wondershare תוכלו לבצע בסמארטפון בדיוק את אותן הפעולות שהייתם מבצעים במחשב, כמו עריכת סרטון מתמונות או וידאו, להוסיף אפקטים, מעברונים, שירים, טקסטים, קריינות ועוד. פילמורה גו היא אפליקציה לעריכת סרטונים שתמצאו בה כל מה שאתם צריכים על מנת לערוך סרטון מקצועי, יש מגוון רחב של מדריכים אונליין שאולי תמצאו בהם עניין. אם בסופו של דבר בכוונתכם לערוך בגרסה בתוכנה במחשב אז מומלץ שתקראו את המדריך המלא לפילמורה.

דירוג: 4

כמות הורדות: 10M+

גודל קובץ: 35MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.6 ש"ח - 175 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

אפליקציה ישראלית המבוססת על טכנולוגיה של בינה מלאכותית. בוחרים סגנון של ערכת נושא, מעלים תמונות וסרטונים, מצרפים מוסיקה מתוך המאגר של מג'יסטו, וכך בשלושה שלבים פשוטים האפליקציה תיצור עבורכם סרטון מפתיע, שתוכלו לשתף ישירות מהאפליקציה. קיימת גם גרסה של Magisto למחשב, למקרה שאתם חייבים לערוך סרטון והטלפון שלכם לא עליכם.

מג'יסטו

דירוג: 3.8

כמות הורדות: 50M+

גודל קובץ: 75MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3 ש"ח - 720 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

אפליקציה לעריכת וידאו שתמצאו בה יותר מ-50 טמפלטים מובנים לעריכת סרטונים וקליפ תמונות. היא מכילה מאות קטעי מוסיקה לשימוש בחינם, יותר מ-30 פילטרים חינמיים ומאפשרת ליצור Memes וגיפים מאלבום התמונות שלכם. האפליקציה תואמת לאנדרואיד וגם לאייפון.

VideoShow

דירוג: 4.6

כמות הורדות: 100M+

גודל קובץ: 25MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.5 ש"ח - 275 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

ויוה וידאו קיבלה שבחים רבים בקרב בלוגים נחשבים בתחום הסלולר, יש לה כמות גדולה של משתמשים וזכתה לדירוג גבוה. באפליקציה של ויוה וידאו תוכלו לעבוד עם מספר ערוצי וידאו, להשתמש בקיפריימס (Keyframes), להוסיף אפקטים ומעברונים ולייצא את הוידאו באיכות 4K. האפליקציה ידועה כמאוד פופולרית בקרב משתמשי TikTok ואינסטגרם.

VivaVideo

דירוג: 4.4

כמות הורדות: 100M+

גודל קובץ: 279MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.7 ש"ח - 175 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

אפליקציה לאנדרואיד מבית inShot עם ממשק ידידותי המציע מגוון כלים לעריכה בקלות סרטונים ליוטיוב. תוכלו לדחוס ולהמיר קטעי וידאו ולשנות את רזולוציית הסרטון לפי צורך. מפתחי האפליקציה מתחייבים שלא יופיעו פרסומות ולא יתווסף לעולם סימן מים (WaterMark) על הסרטון שלכם.

Video Editor for Youtube

דירוג: 4.5

כמות הורדות: 10M+

גודל קובץ: 43MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.5 ש"ח - 57 ש"ח.

להורדה: Google Play


 

אפליקציה לעריכת סרטונים למשתמשי אנדרואיד גרסה 5 ומעלה המכילה את כל מה שאתם צריכים לעריכת סרטון עם סטיקרים, אימוג'ים, טקסטים, פילטרים וגם אפשרות של עריכת תמונות עם אפקטים ומעברונים בשילוב מוסיקה.

Andrivid

דירוג: 4.5

כמות הורדות: 10M+

גודל קובץ: 34MB

רכישות מתוך האפליקציה: 6.2 ש"ח - 37 ש"ח.

להורדה: Google Play


 

אפליקציה ידידותית המציעה שלל אפקטים בסגנון גליץ' (Glitch), תנועות מצלמה, סטיקרים הפועלים במציאות רבודה (AR) ויותר מ-200 פילטרים ייחודים במגוון סגנונות. היא מומלצת במיוחד למשתמשי טיקטוק ואינסטגרם.

Cool Video Editor

דירוג: 4.6

כמות הורדות: 1M+

גודל קובץ: 28MB

רכישות מתוך האפליקציה: 71.90 ש"ח לפריט.

להורדה: Google Play


 

אפליקציה לעריכת וידאו מבית גו פרו (GoPro) שתערוך לכם סרטון באופן אוטומטי, קוויק יודעת לנתח ולהבין את המופיע ומתרחש בכל מרכיבי התמונות והסרטונים שתעלו, אם זה תנועות גוף, הבעות פנים, סאונד וכו'. לאחר יצירת הסרטון, תוכלו להוסיף אפקטים ומעברונים ולהשתמש באחד מ-23 ערכות נושא הניתנים לבחירה. בנוסף, האפליקציה יודעת למקם את המעברונים באופן אוטומטי לפי הביטים במוסיקה של הסרטון שלכם.

Quik

דירוג: 4.7

כמות הורדות: 100M+

גודל קובץ: 99MB

להורדה: Google Play | App Store


 

בקיינמאסטר תוכלו לקודד סרטונים באיכות 4K וב-30FPS, האפליקציה מאפשרת עבודה עם מספר ערוצי וידאו, הקלטת קריינות, הוספת שירים, אפקטים, מעברונים, Chroma Key וגם כלי EQ לשיפור איכות הסאונד של הסרטון. KineMaster נחשבת לאפליקציה לעריכת סרטונים מקצועית ואיכותית ואף נבחרה כמומלצת על ידי העורכים וגם יש לה כמות עצומה של הורדות. ניתן להוריד את האפליקציה לאייפון ולאנדרואיד וקיימת גם גרסה תואמת לעריכה במחשב.

KineMaster

דירוג: 4.4

כמות הורדות: 100M+

גודל קובץ: 87MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3 ש"ח - 135 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

בוידאושופ אפשר להקליט ולערוך סרטוני Stop Motion, ניתן לשנות מהירות של קליפ ולהוסיף סאונד אפקטס מהמאגר הקיים באפליקציה. בנוסף תוכלו להוסיף כותרות, להקליט קריינות ועוד.

Videoshop

דירוג: 4.7

כמות הורדות: 10M+

גודל קובץ: 45MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.8 ש"ח - 149.90 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

ויוה קאט מציעה מבחר כלים לעריכת וידאו מקצועית. האפליקציה יודעת לבצע Masking להפרדת אובייקטים מהרקע, שילוב ושינוי של שכבות הוידאו באמצעות Blending Modes, ניתן להנפיש באמצעות Keyframes טקסטים, סטיקרים ואימוג'ים. ולשמור סרטון ב-60FPS,. כמו כן, אפשר לשתף סרטון באמצעות QR Code ולבצע תיקוני צבע עם כלי עריכה ייחודי המובנה באפליקציה. האפליקציה ניתנת להורדה למכשירי אייפון ואנדרואיד.

VivaCut

דירוג: 4.5

כמות הורדות: 10M+

גודל קובץ: 40MB

רכישות מתוך האפליקציה: 12.90 ש"ח - 199.90 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

Tempo .16

אפליקציית טמפו מותאמת להוספת אפקטים ומעברונים, אין לה כמות הורדות גדולה יחסית לאפליקציה לעריכת סרטונים, אבל היא מאוד פופולרית בקרב משתמשי אינסטגרם, שכן האפליקציה מציעה מאות פילטרים ייחודיים וגם מאפשרת ליצור וידאו קליפים עם מילים ממאגר של ערכות נושא לבחירה.

Tempo

דירוג: 4.4

כמות הורדות: 1M+

גודל קובץ: 39MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.5 ש"ח - 225 ש"ח. להורדה: Google Play


 

אפליקציה לעריכת וידאו המציעה ממשק קל ונוח לתפעול, יש לה את כל מה שצריך על מנת לערוך סרטון המותאם לרשתות חברתיוית או לעריכת מצגת תמונות עם מעברונים ואפקטים. כמובן שניתן גם לשתף ישירות מהאפליקציה.

Movavi Clips

דירוג: 4.3

כמות הורדות: 5M+

גודל קובץ: 37MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.5 ש"ח - 78.90 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

לסטורי קאט אין יותר מדי הורדות אך הייחודיות שלה היא בכמות הגדולה של הפילטרים, מעברונים וסטיקרים שהיא מציעה. האפליקציה מאוד עדכנית בהתאם לטרנדים, כך שאם אתם רוצים לשדרג את הסרטון שלכם ואתם מחפשים את האפקט הנכון... אז StoryCut בדיוק בשבילכם.

StoryCut

דירוג: 4.4

כמות הורדות: 100,000+

גודל קובץ: 197MB

רכישות מתוך האפליקציה: 3.5 ש"ח - 125 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

באפליקציה תוכלו לערוך במסך מלא, יש לה יותר מ-100 אפקטים בסגנון VHS ו-Glitch. היא די קלה ונוחה לתפעול ומותאמת לחובבים ולעורכי וידאו מקצועיים. ניתן לשמור סרטון ברזלוציית 4K והיא מכילה כמות גדולה של שירים וסאונד אפקטס לשימוש חינמי.

Film Maker Pro

דירוג: 4.6

כמות הורדות: 5M+

גודל קובץ: 38MB

רכישות מתוך האפליקציה: 10.90 ש"ח - 48 ש"ח.

להורדה: Google Play


 

פאנימייט מאוד פופולרית בקרב משתמשי טיקטוק, המשתמשים מבצעים באמצעותה סרטוני ליפ סינק (Lip Sync) ומוספים טקסטים מעוצבים באנימציה. האפליקציה מאפשרת לערוך אדיטים וליצור אפקטים בהתאמה אישית שיכולים להפוך את הסרטון שלכם למשעשע במיוחד.

Funimate

דירוג: 4.4

כמות הורדות: 10M+

גודל קובץ: 93MB

רכישות מתוך האפליקציה: 11.90 ש"ח - 225 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

YouCut .21

יו-קאט אמנם קיבלה פה להיות אחרונה בסקירה אבל אל תטעו... מדובר באפליקציה לעריכת סרטונים מאוד פופולרית עם יותר מ-50 מיליון הורדות. היא חינמית וללא הוספה של Watermark. כמו שצויין קודם, גם פה תקבלו כל מה שאתם צריכים לעריכת סרטון, הייחודיות של האפליקציה היא הטכנולוגיה של המרת של הקבצים בכך שהיא מקטינה משמעותית את נפח הקובץ ללא פגיעה באיכות הוידאו. בנוסף זו אפליקציה מומלצת לעריכת תמונות, בהשקעה של כמה דקות עבודה תהיה לכם מצגת תמונות מרשימה.

YouCut

דירוג: 4.8

כמות הורדות: 50M+

גודל קובץ: 24MB

רכישות מתוך האפליקציה: 10.90 ש"ח - 44.90 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store


 

אם אתם מחפשים אפליקציית דיפ פייק להורדה אז Reface היא האפליקציה הטובה ביותר. אפליקציית ריפייס מאפשרת ליצור סרטוני דיפ-פייק (Deepfake) ברמה גבוהה, בשונה מאפליקציות מבוססות על החלפת פנים בתמונות סטילס כמו Face Swap, כאן תוכלו להחליף פנים בסרטוני וידאו של סלבריטאים, זמרים, שחקנים ודמויות מוכרות אחרות בפרצוף שלכם. דיפ פייק היא טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת יצירה של סרטוני וידאו וקטעי קול מזוייפים. אם בעבר להכין סרטון כזה היה יכול לקחת מספר שבועות, באפליקציה ReFace תוכלו לעשות זאת תוך מספר שניות.

REFACE - אפליקציית ריפייס

אין ספק שיש לשימוש בטכנולוגיית הדיפ-פייק לא מעט השלכות על חיינו, וכבר נעשה בעבר שימוש לרעה בטכנולוגיה אם זה באמצעות פגיעה בפוליטיקאים, כמובן שזה גם יכול להשפיע בעתיד על מערכת בחירות שלמה במדינות שונות בעולם. קליפורניה היתה המדינה הראשונה שחוקקה חוקים האוסרים שימוש ב-Deepfake, אך נראה שהתופעה רק תלך ותתרחב בשנים הקרובות וכדאי שמדינות ינקטו צעדים בהקדם על מנת להגביל את אופן השימוש בטכנולוגיה. למטה תמצאו קישורים להורדה של האפליקציה לאנדרואיד ולאייפון, רק זכרו תמיד להשתמש בדיפ-פייק למטרות חיוביות ובידוריות בלבד.


דירוג: 4.6

כמות הורדות: 20M+

גודל קובץ: 23MB

רכישות מתוך האפליקציה: 10.00 ש"ח - 99.90 ש"ח.

להורדה: Google Play | App Store




שאלות ותשובות בנושא עריכת סרטונים:


האם כדאי לשלם עבור אפליקציה לעריכת סרטונים?

זה מאוד תלוי בצורך שלכם, מרבית הכלים המוצעים באפליקציות חינם אמורים להספיק לכם, קיים היצע גדול מאוד של אפליקציות לעריכת סרטונים בתשלום, לכן לפני הרכישה תשקלו אפשרות לבדוק אפליקציות חינמיות, יתכן שתמצאו בהן את מבוקשכם.


עריכת סרטונים במחשב או באפליקציה - מה מומלץ?

תשאלו את עצמכם מהי מטרת הסרטון שלכם, במידה ואתם עורכים סרטון לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק, עריכה באפליקציות לעריכת וידאו תהיה הבחירה הטובה ביותר. לעומת זאת אם מדובר בעריכה מורכבת כמו סרטון תדמית או משהו שיש בו חשיבות לתוכן ואתם רוצים להשיג סרטון מקצועי, כדאי שתשקלו לערוך את הסרטון במחשב. במידה ואתם חסרי ניסיון בעריכה ולא יודעים מאיפה להתחיל להעזר במדריך לעריכת וידאו.


כמובן שמעבר לנוחות של סביבת העבודה, בעריכת וידאו במחשב ניתן לסדר ולארגן את חומרי הגלם בשונה מאפליקציות ולחסוך זמן יקר בשלב העריכה. נקודה נוספת, היא שנראה כי טרם נמצאה האפליקציה האידיאלית לעריכת סאונד או אחת המציעה כלים מקצועיים לביצוע מיקס ויכולות לשיפור איכות האודיו, לכן זה עוד משהו שצריך לקחת בחשבון.


איך בוחרים באפליקציה הנכונה לעריכת סרטון?

ראשית, מומלץ להוריד את האפליקציה שהיא בחירת העורכים, כנראה שהיא סומנה כך מהסיבות הנכונות. בנוסף, תוכלו לבדוק אלו זכו לדירוג גבוה ולכמות גדולה של הורדות ופשוט להוריד מספר אפליקציות ולבדוק לאיזו אתם הכי מתחברים. סביר להניח שתמצאו דירוגים שונים באפליקציות לאייפון ולאנדרואיד, תעברו גם על הביקורות השונות ותבחרו בהתאם.


האם קיים הבדל בין אדיטים לעריכת סרטונים?

נראה שהמונח "אדיטים" מבלבל לא מעט יוצרים חדשים בתחום הוידאו. מדובר בעריכת סרטון או קליפ תמונות קצר המכיל אפקטים ומעברונים רבים ברצף לכל אורכו. רבים בדרך כלל מתייחסים לעריכת אדיטים באינסטגרם, יש מגוון אפליקציות ותוכנות שניתן באמצעותן לערוך אדיטים כמו Video Star, Cute Cut ואם אתם בקטע ממש מקצועי אז בתוכנת אפטר אפקטס תוכלו ליצור אדיט ברמה הגבוהה ביותר. ברשימה שהצגנו כאן לפניכם תוכלו למצוא מספר אפליקציות לעריכת אדיטים כמו inShot ,KineMaster ואחרות.


האם אפליקציות לעריכת סרטונים יכולות לשמש גם לעריכת תמונות?

יש מגוון אפליקציות שניתן לבצע בהן עריכת תמונות כמו Magisto למשל. אם צריכים לערוך תמונה אז כדאי דווקא להשתמש באפליקציה ייעודית לעריכת תמונות מכיוון ששם תמצאו את כל הכלים הדרושים שישיגו לכם את התוצאה הטובה ביותר.


מהן מגמות העתיד של שוק האפליקציות לעריכת סרטונים?

נראה שבשנים הקרובות המגמה תלך לכיוון של בינה מלאכותית, ההשקעה באפליקציות יהיה בפיתוחים טכנולוגיים שיאפשרו לעורכים לבצע בלחיצת כפתור פעולות עריכה מורכבות.

ניתן כבר היום לראות בטיקטוק סרטונים המשלבים VFX ברמה גבוהה שנעשו באפליקציות בעוד שיצירת סרטונים כאלו היו יכולים לקחת זמן רב לביצוע באמצעות תוכנה לעריכת וידאו או באפטר אפקטס.


לסיכום

ישנן מגוון דרכים לערוך סרטונים, אם זה באמצעות עריכת סרטונים אונליין, בתוכנה במחשב או באפליקציה בסמארטפון, לא משנה באיזה כלי תבחרו להשתמש בעריכה שלכם, העיקר שתשאפו תמיד לעריכה יצירתית, מקורית ומקצועית.


38,689 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page