top of page
  • תמונת הסופר/תאייל קהאן

ערוצי יוטיוב מומלצים ליוצרים, צלמים ועורכי וידאו

עודכן: 2 ביוני 2020

בין אם אתם צלמים, עורכי וידאו או יוצרי תוכן, כדאי שתכירו את ערוצי היוטיוב של היוצרים הבאים. בערוצים אלו תוכל לצפות בסרטונים המכילים מידע רב בכל הקשור לטכניקות צילום ועריכה ברמת האופליין והאונליין, בחירת ציוד והתאמתו לצרכים שלכם, סקירה מעמיקה והשוואות בין תוכנות עריכה וציוד מקצועי. בנוסף, כלים חיוניים לעריכת סרטון פשוט או המחשה כיצד להשתמש בגימבל, תאורה, גרין סקין, ביצוע רוטוסקופינג (Masking) ועוד... בקיצור כל פרט הכי קטן שתרצו לדעת בתחום.



חברה בלגית שנוסדה בשנת 2014 על ידי ג'ורדי וונדפוט (Jordy Vandeput), המציעה קורסים מקוונים וסרטוני הדרכה ייחודיים המתמקדים בטכניקות צילום, תאורה ועריכת וידאו בתוכנת אדובי פרימייר (Adobe Premiere). יחד עם שותפיו ליצירה יאניק ולורנצו, הם משחזרים את עבודת הצילום והעריכה של קטעים מתוך קליפים, סדרות או סרטים פופולריים ומציגים שלב אחד שלב כיצד גם אתם תוכלו להגיע לאותו תוצר בעצמכם באמצעות תוכנת פרמייר ואפטר אפקטס (After Effects).


ריאן קונולי (Ryan Connolly) במאי ויוצר סרטים הנותן מנקודת מבטו התייחסות מלאה למורכבות של תעשיית הקולנוע משלב ההפקה ועד למוצר המוגמר. בנוסף חושף ומציג לפרטי פרטים בסרטיו את תהליך העבודה והדינמיקה עם צוות ההפקה, הצילום והעריכה. ריאן נותן גם טיפים ועצות בפן האישי והמקצועי ליוצרים שרוצים להתמקצע בתחום יחד עם המלצות עבור בחירת ציוד מתאים לעשייה קולנועית.



פארקר וולבק (parker walbeck) במאי, צלם ועורך וידאו שמלמד טכניקות צילום ייחודיות עם דגש על המעברים (Transitions) בין שוטים באמצעות תנועת המצלמה בשונה משימוש במעברי אפקטים שנעשים בתוכנת העריכה. בנוסף, הוא סוקר ומדגים ציוד מקצועי ומבצע השוואה לפי פרמטרים שונים, ובכך מפיק עבור צלמים מתחילים ומקצועיים מידע רב ושימושי אשר יכול לסייע בבחירת הציוד המתאים.



אם אתם חולמים להיות עורכי טריילרים, אז זה בשבילכם! Film Editing Pro מציעה מבחר סרטוני הדרכה בתשלום המועברים על ידי עורכי הטריילרים (קדימון) הבכירים והמוערכים ביותר בתעשיית הקולנוע. בערוץ היוטיוב שלהם ישנם מבחר סרטונים חינמיים ואיכותיים שיתנו לכם הצצה לטכניקות ולשיטות העריכה משלב סידור ה-Bin, בחירת השוטים, עריכת אופליין מול אונליין, הבנת הדינמיקה בין הסאונד לוידאו ועוד.



זאק קינג בתחילת דרכו העלה סרטונים לאפליקציית Vine, רשת חברתית המאפשרת לשתף סרטוני וידאו קצרים שאורכם מספר שניות בלבד. תוך זמן קצר הפך לכוכב רשת פופולרי המייצר סרטונים קריאטיביים במיוחד המשלבים טכניקות צילום, עריכה ומשחקי פרספקטיבה שיכולים לתעתע בצופה ולגרום לו לתפוס את הראש ולשאול... איך הוא עשה את זה?

אם אתם מחפשים לקבל רעיונות ולצאת קצת מהקופסה, הערוץ הזה בשבילכם.



ערוץ קונספט של סרטוני הדרכה קצרים במיוחד של תוכנת פוטושופ (Photoshop), פרמייר (Premiere) ואפטר אפקטס (After Efftcts). באמצעות הסרטונים תוכלו לבצע פעולות בסיסיות ועד מורכבות. הסרטונים קצרים וממוקדים ונותנים פתרונות ספיציפים ובכך חוסכים לכם זמן יקר בצפייה בסרטון הדרכה ארוך.



רשימה של ערוצים נוספים שכדאי לכם לבדוק:










402 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page