top of page
  • תמונת הסופר/תאייל קהאן

מידע וטיפים לקיצורי מקלדת בפרמייר

עודכן: 2 ביוני 2020

כמעט כל מי שמשתמש במחשב תקופה מסוימת יודע שאפשר לקצר תהליכים ולבזבז הרבה פחות זמן על פעולות טריוויאליות באמצעות שימוש בקיצורי דרך במקלדת. הדבר נכון גם לגבי תוכנות עריכה כגון פרמייר פרו. למעשה, מכיוון שמדובר בתוכנה הרבה יותר מורכבת ותהליך העריכה גם כך גוזל הרבה מאוד זמן,

הרי שקיצורי המקלדת הם לא פחות מ-Must עבור מי שרוצה לעבוד איתה ביעילות.

ברשת יש המון מדריכים שמסבירים איך לעשות זאת וחושפים בפניכם את כל האפשרויות השונות:


קיצורי דרך בפרמייר למתחילים ומתקדמים

בסרטון Chinafat מסביר על קיצורי הדרך היעילים ביותר וגם על האופן בו אתם יכולים לבחור מבין סט של מספר מקלדות שונות על פי תוכנות פופולאריות או ליצור מקלדת של קיצורי דרך מותאמת עבורכם.


קיצורי דרך וטיפים לעריכה מהירה

זאק מייפילד אוהב לעבוד עם מצלמות שונות, אבל גם מעלה מדריכי עריכה לערוץ היוטיוב שלו. בסרטון הבא הוא מסביר לא רק על קיצורי דרך, אלא גם על הדרך הכי טובה להתאים אישית את הממשק באמצעות פאנלים מותאמים אישית ונותן טיפים לעריכה מהירה באמצעות השימוש בקיצורי דרך בתוכנה.



הקיצורים הנסתרים שאתם לא מכירים

הערוץ של Motion Array Tutorials מעלים מגוון מדריכים על עריכת וידאו בפרמייר, אפטר אפקטס וטכניקות צילום שונות. הסרטון הנ"ל מציג באופן מסודר עשרה קיצורים שונים. האורך שלו הוא בסך הכול כמה דקות והוא יעשה לכם סדר בראש.



זומינג על קיצורים

הערוץ VideoRevealed של קולין סמית' הוא ערוץ שמיועד ללמד את עקרונות העריכה למשתמשים מתחילים. הסרטון שלו מסביר בעיקר על ההתאמה הידנית של המקלדת שלב אחר ומתאים גם למי שכמעט אף פעם לא התעסק עם הנושא.



ולמי שממש אין לו זמן

ערוץ היוטיוב של Adobe in a Minute מתמחה בסרטונים של פחות מדקה וסרטונים קצרים אחרים. הסרטון הבא יראה לכם איך עם קצת תרגול גם אתם תוכלו לבצע התאמה אישית בפחות משלוש דקות...


936 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page